Počet záznamů: 1
Marketing podle cílových skupin
Údaje o názvu Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková] Osobní jméno Kalka, Jochen (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis vii, 270 s. : barev. il., mapy, portréty ; 24 cm ISBN 978-80-251-1617-3 (váz.) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Originál First published as "Zielgruppen" Dal.odpovědnost Allgayer, Florian (autor) Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * spotřebitelské chování * socioekonomické skupiny * marketingový výzkum - Evropa * communication in marketing * advertising * consumer behavior * socioeconomic groups * marketing research - Europe Forma, žánr případové studie * case studies Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 659.1 * 366.1 * 316.342.6 * 658.8:005.52 * (4) * (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3011 4212128083 volný výběr P760 2007 Doba výp. 31 dní S-SE 3011 a 4212131087 volný výběr P760 2007 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1