Počet záznamů: 1
Zvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka
Údaje o názvu Zvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka [rukopis] = Increasing Business Efficiency through Proactive Customer Care / Lenka Opavová Osobní jméno Opavová, Lenka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2008 Fyz.popis 74 l., 14 l. příl. : il., tabulky Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008 Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla zákazníci * služby * velkoobchod * výkonnost podniku Předmět.hesla péče analýza spokojenost care customer services wholesale analyse satisfaction Forma, žánr diplomové práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.332.1 * 339.33 * 338.46 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031120 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 714 4212127290 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1