Počet záznamů: 1  

Vliv marketingových nástrojů na obsazenost Hotelu Loučky

  1. Údaje o názvuVliv marketingových nástrojů na obsazenost Hotelu Loučky [rukopis] / Barbora Roučková
    Osobní jméno Roučková, Barbora, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis48 l., 11 l. příl. : il., tabulky
    PoznámkyLic. smlouva.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Dal.odpovědnost Ilievová, Vladimíra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing
    Předmět.heslakomunikace marketing propagace reklama zákazník Advertisement Communication Consumer Marketing Publicity
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009706
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 35564212125461sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.