Počet záznamů: 1
Řízení vztahu se zákazníky (CRM) - zdroj konkurenceschopnosti reálného podniku
Údaje o názvu Řízení vztahu se zákazníky (CRM) - zdroj konkurenceschopnosti reálného podniku [rukopis] / Lukáš Chvalkovský Osobní jméno Chvalkovský, Lukáš, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2006 Fyz.popis 45 l. : il. Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Votava, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * zákazníci Předmět.hesla CRM zákazník konkurence komora implementace vztah efektivita CRM costumer competition chamber implementation relationship efficient Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.1 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004598 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3263 4212123287 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1