Počet záznamů: 1
Postavení marketingu v podmínkách globalizace
Údaje o názvu Postavení marketingu v podmínkách globalizace [rukopis] / Vladimír Sachňuk Osobní jméno Sachňuk, Vladimír, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 92 l., 9 l. příl. : il., tabulky Poznámky Ved. práce Oldřich Jetmar. Lic smlouva. Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla globalizace * marketing Předmět.hesla Marketing globalizace mezinárodní trhy positioning targeting segmentace Coca-Cola Marketing globalization international market positioning targeting segmentation Coca-Cola PepsiCo Forma, žánr diplomové práce Konspekt 339 - Obchod MDT 316.4 * 339.1 * 347.72 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008644 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 653 4212125112 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1