Počet záznamů: 1
Analýza činnosti Sociální agentury v Ústí nad Labem se zaměřením na činnost Job centra
Údaje o názvu Analýza činnosti Sociální agentury v Ústí nad Labem se zaměřením na činnost Job centra [rukopis] / Jaroslava Volfová Osobní jméno Volfová, Jaroslava, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 60 l., 2 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva. Abstrakt Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou činnosti Job centra za uplynulé období. Cílem je zjistit, zda služby poskytované Job centrem vyhovují současným potřebám osob se zdravotním postižením vzhledem k uplatnění na trhu práce v Ústeckém regionu. Dalším cílem je zjistit, jaký význam mají služby pro zdravotně postižené z hlediska hledání a následného získání zaměstnání a které služby uživatelé služeb Job centra postrádají. Zdrojem dat pro mne byla dokumentace poskytnutá agenturou, výsledky dotazníkového šetření, strukturované rozhovory s uživateli služeb, se zaměstnanci agentury, členem správní rady a dobrovolníky. Z výsledků šetření vyplývá, že uživatelé služeb jsou spokojeni s kvalitou, rozsahem a dostupností všech nabízených programů. Navrhovali pouze drobná doplnění služeb, například kurzy anglického jazyka a přítomnost psychologa. Uživatelé služeb zejména kladně hodnotili motivační a vzdělávací kurzy, neboť jim umožňují získat znalosti a dovednosti, které současný trh práce vyžaduje a které využijí při hledání a následném získání zaměstnání. Jako pozitivní dotázaní vnímají také posílení nízkého sebevědomí a získání sebejistoty při jednání se zaměstnavateli. In my bachelor thesis I have analyzed the Job Center activities conducted in the past. The goal of this analysis was to find out whether provided services meet the needs of physically disabled and whether these services enable them to find an acceptable job in Usti region. Another goal was to find out the contribution of these services to the clients and what kind of services are missing or not available for the clients of Job Center. The source of data was the documentation provided by Social Agency, structured interviews with services users, with Social Agency employees, with a member of administrative board and volunteers. The survey shows that services users are satisfied with the quality of services, extent and availability of offered programs. The clients suggested only small amendments to services, for example English language courses and attendance of psychologist. The services users evaluated very positively mainly motivation and education courses because these courses enable them to get knowledge and skills that present labor market requires and which are very helpful during the process of searching and getting the job. Improving the self-confidence and self-esteem during these courses is also perceived very positively and helps a lot during negotiations with potential employers. Dal.odpovědnost Štyvarová, Dita, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla sociální služby * zaměstnanost * osoby se zdravotním postižením Předmět.hesla burza pracovních příležitostí * Job centrum * Job klub * klíčové kompetence * nezaměstnanost * osoby * poradenství * požadavky * práce * služby * Sociální agentura * Sociální poradna * uživatelé služeb * zaměstnanost * zdravotní postižení * znalosti a dovednosti * Consultancy * Employment * Job Center * Job Club * Job opportunities market * Key competencies * Knowledge and skills * People * Physical handicap * Requirements * Service users * Services * Social Agency * Social consultancy center * Unemployment * Work Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 331 - Práce MDT 316.34 * 331.526 * 364-7 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009571 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3393 4212125298 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1