Počet záznamů: 1  

Moderní marketing

  1. Údaje o názvuModerní marketing : 4. evropské vydání / Philip Kotler ... [et al. ; přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis1041 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1545-2 (váz.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    OriginálPrinciples of marketing
    Dal.odpovědnost Kotler, Philip, 1931- (autor)
    Předmět.hesla marketing * marketing
    Forma, žánr učebnice * příručky * textbooks * handbooks, manuals, etc
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * (075) * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 27884212126456volný výběr P710 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    P-S 189803149282299volný výběr P710 2007Doba výp. 31 dní
    P-S 189803149282300sklad EDoba výp. 31 dní
    S-SE 2788 b4212131342MG - Jánská Mgr.nedost.
    S-SE 2788 c4212133909volný výběr P710 2007Doba výp. 31 dní
    P-S 189803300027165volný výběr P710 2007Doba výp. 31 dní
    Moderní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.