Počet záznamů: 1  

Strategie stanovení ceny v podniku ve vztahu ke konkurenci

  1. Údaje o názvuStrategie stanovení ceny v podniku ve vztahu ke konkurenci : [rukopis] Martina Žáčková
    Osobní jméno Žáčková, Martina (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2000
    Fyz.popis41 s.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla ceny * marketing * cenová politika
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt33 - Ekonomie
    MDT338.542 * 338.543
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 13544212112107sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.