Počet záznamů: 1  

Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mimo specifické poruchy učení

  1. DA 15279
    Pokorná, Markéta, 1994-
    Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mimo specifické poruchy učení / Markéta Pokorná. -- 2023. -- 67 listů : grafy. -- Vedoucí práce Jaroslava Jelínková. -- Oponent Barbora Lanková. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni základních škol. Teoretická část práce rozvíjí několik klíčových oblastí. Nejprve je uvedena charakteristika speciálních vzdělávacích potřeb a podpůrných opatření, včetně individuálního vzdělávacího plánu. Navazuje popis vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále je kategorizována škála metod výuky angličtiny pro tuto specifickou skupinu žáků. Součástí práce je také klasifikace speciálních pomůcek. Výzkum v praktické části je proveden prostřednictvím kvantitativního designu, pomocí dotazníkového šetření mezi pedagogy. Cílem je zmapovat využívání metod a podpůrných opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při výuce anglického jazyka. Smyslem je také získat konkrétní informace a názory pedagogů, abychom lépe porozuměli současnému stavu a identifikovali oblasti, kde je možno dále rozvíjet a zdokonalovat pedagogické působení.. -- Abstrakt: The bachelor thesis focuses on the teaching of English language to pupils with special educational needs at the first level of primary schools. The theoretical part of the thesis develops several key areas. First, the characteristics of special educational needs and support measures, including the individual education plan, are presented. This is followed by a description of selected groups of pupils with special educational needs. Next, a range of methods of teaching English to this specific group of pupils is categorised. A classification of special aids is also included. The research in the practical part is conducted through a quantitative design, using a questionnaire survey among teachers. The aim is to map the use of methods and support measures for pupils with special educational needs in English language teaching. The purpose is also to obtain specific information and teachers' opinions in order to better understand the current situation and to identify areas where pedagogical action can be further developed and improved.
    Jelínková, Jaroslava. Lanková, Barbora. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky
    speciální vzdělávací potřeby. angličtina. Anglický jazyk. speciální vzdělávací potřeby. výukové metody. pomůcky. 1. stupeň základní školy. English language. special educational needs. teaching methods. aids. primary school. bakalářské práce
    376.04. 811.111. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.