Počet záznamů: 1  

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

  1. Unifikovaný název Ogilvy on advertising in the digital age. Česky
    Údaje o názvuOgilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young
    Osobní jméno Young, Miles, 1954- (autor)
    Údaje o vydáníPrvní české vydání
    NakladatelPraha : Svojtka & Co., 2018
    Fyz.popis288 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, mapy ; 26 cm
    ISBN978-80-256-2159-2 (vázáno)
    PoznámkyPřeklad z angličtiny Vlastimil Juppa
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Juppa, Vlastimil (překladatel)
    Předmět.hesla 20.-21. století
    Předmět.hesla reklama a propagace - 20.-21. století * digitální média * internetová reklama * advertising - 20th-21st centuries * digital media * Internet advertising
    Forma, žánr populárně-naučné publikace * popular works
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 316.774:004.9 * 659.19 * (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 245263300040912volný výběr P750 2018Doba výp. 31 dní
    KB 245263300054843volný výběr P750 2018Doba výp. 31 dní
    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.