Počet záznamů: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Unifikovaný název Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Údaje o názvu Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Osobní jméno Young, Miles, 1954- (autor) Údaje o vydání První české vydání Nakladatel Praha : Svojtka & Co., 2018 Fyz.popis 288 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, mapy ; 26 cm ISBN 978-80-256-2159-2 (vázáno) Poznámky Překlad z angličtiny Vlastimil Juppa Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Juppa, Vlastimil (překladatel) Předmět.hesla 20.-21. století Předmět.hesla reklama a propagace - 20.-21. století * digitální média * internetová reklama * advertising - 20th-21st centuries * digital media * Internet advertising Forma, žánr populárně-naučné publikace * popular works Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 316.774:004.9 * 659.19 * (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info KB 24526 3300040912 volný výběr P750 2018 Doba výp. 31 dní KB 24526 3300054843 volný výběr P750 2018 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1