Počet záznamů: 1
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Údaje o názvu Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele / Veronika Ábelová Osobní jméno Ábelová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2017 Fyz.popis 84 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Václav Houžvička. Oponent Tomáš Barták Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2017 Dal.odpovědnost Houžvička, Václav, 1949- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Barták, Tomáš (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla reklama a propagace Předmět.hesla podprahová reklama subliminální reklama psychologie reklamy skrytá reklama vizuální reklama statická obrazová podprahová reklama advertising subliminal advertising psychology of advertising hidden advertising visual advertisement static visual subliminal advertising Forma, žánr diplomové práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176906 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 8177 3300708177 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1