Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie mobilních operačních systémů

  1. DA 4820
    Igari, Michael, 1991-
    Marketingová strategie mobilních operačních systémů / Michael Igari. -- 2015. -- 94 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstrakt: Cílem této práce je analýza marketingových strategií mobilních operačních systémů. Předmětem analýzy jsou dva nejvíce zastoupené mobilní operační systémy jak v České republice, tak ve světě. Jedná se o OS Android a iOS. Další částí je sestavený marketingový mix obou mobilních platforem z veřejně dostupných informací. Marketingový mix spolu s dotazníkovým průzkumem je prioritní pro hodnocení kvality marketingových strategií v kategoriích marketingového mixu. Kategorie, dosahující nižšího bodového hodnocení jsou hlavními objekty návrhu na zlepšení. Autor doporučuje zaměřit většinu marketingových strategií týkající se platformy Apple na zlepšení informovanosti svých uživatelů, například přes sociální sítě. Mobilní platforma Android se podotýká se slabší podporou zákazníku, autor navrhuje zlepšení v této problematice. Obě platformy by se mohly také zaměřit na zvýšení prodejů aplikací přes virtuální obchody. Je navrhnuto docílení vyšších prodejů pomocí cenové diferenciace.. -- Abstrakt: The main objective of this work is an analysis of marketing strategies of mobile operation systems. Main two subjects of this analysis are the most used mobile operation systems in the Czech Republic but also in the world. These are the OS Android and iOS. Another part of my work is composed from a marketing mix of both mobile platform from open sourced informations. Marketing mix together with a customer survey are both crucial for decision making and benchmarking of marketing strategies in categories of marketing mix. Category reaching lower benchmark score are the main key indicators for improvement. Author is recommending to focus on improvement in educating customers regarding to the IOS platform developed by Apple, eg. through social media and such. Mobile platform Android has an issue regarding to a weaker customer support and the author is recommending improving in these areas. Both platforms could also focus on increase in sales of mobile applications via virtual market, through price differentiation.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    mobilní operační systémy. Android (operační systém). marketing. dotazníky. marketingová strategie. marketingový mix. analýza marketingové strategie. iOS. marketing strategy. marketing mix. analysis marketing strategy. mobile operating system. diplomové práce
    004.451:621.395.721.5. 004.451.9Android. 339.138. 658.8. 303.622. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.