Počet záznamů: 1  

Odklad povinné školní docházky a školní zralost

  1. Údaje o názvuOdklad povinné školní docházky a školní zralost [rukopis] / Veronika Madejová
    Osobní jméno Madejová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis66 l. : grafy + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Jarmila Hořejší
    AbstraktBakalářská práce se bude zabývat odkladem povinné školní docházky a školní zralostí. Cílem bakalářské práci je zjistit, jaké jsou nejčastější příčiny a důvody vedoucí k odkladu školní docházky a jaká je spolupráce při odkladech školní docházky mezi rodiči a mateřskou školou. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zaměřuje především na vysvětlení hlavních témat jako je odklad povinné školní docházky, důvody odkladu, co znamená školní zralost a její znaky, význam individuálního vzdělávacího plánu, charakterizování dítěte v předškolním věku v oblasti motorického vývoje a vývoje kognitivních procesů. Dále pak význam absolvování předškolního vzdělávání v souladu s rámcovým vzdělávacím programem předškolního vzdělávání, klíčové kompetence a obsah vzdělávání v mateřské škole a přípravných třídách. Empirická část bude postavena na přípravě výzkumu a následném uskutečnění výzkumného šetření pomocí dotazníků. Budou se zde uvádět cíle výzkumného šetření, stanovení výzkumných hypotéz, charakteristika zkoumaného problému. Dále pak metody výzkumu, vyhodnocení a zpracování získaných dat z dotazníkového šetření. Na závěr vyhodnocení dat v závěru.
    The bachelor thesis will deal with delay compulsory schooling and school readiness. The aim of the work is find out most frequent causes and reasons that lead to delay compulsory schooling and cooperation between parents and infant school. The bachelor thesis have two parts, theoretical and empirical. theoretical part is focusing on explaining main topics like postponement of compulsory schooling and its reasons or what school readiness means and how it could be recognized, importance individual education plan, characterize the child of preschool age in motor development and development of cognitive processes. Furthermore, the importance completion of preschool education consistent with framework program completion of preschool education, core competencies and content of education in infant school and preparatory classes. The empirical part will built in preparing the research and subsequent implementation of the research using questionnaires.They will indicate the purpose of the research, setting research hypotheses, characteristic of the studied problem. Furthermore, methods of research, evaluation and processing the data obtained from the survey. In conclusion, data evaluation at the end.
    Dal.odpovědnost Hořejší, Jarmila (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla povinná školní docházka * školní zralost * zahájení školní docházky * děti předškolního věku
    Předmět.hesla odklad povinné školní docházky * školní nezralost * příčiny odkladu školní docházky * individuální vzdělávací plán * mateřská škola * postponement of compulsory schooling * school readiness * school immaturity * source of delay compulsory schooling * individual education plan * infant school * child of preschool age
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37.014 - Vzdělávací a výchovná politika
    MDT37.014.14 * 373.29 * 316.346.32-053.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165312
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 41863300704186sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.