Počet záznamů: 1
Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND
Údaje o názvu Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND [rukopis] / Tereza Mišaniová Osobní jméno Mišaniová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 81 l., [11] l. příl. : grafy, tabulky Poznámky Ved. práce Miroslav Barták Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * neziskové organizace Předmět.hesla příspěvková organizace marketingová situační analýza marketingová strategie public sector allowance organization marketing situational analysis marketing strategy Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169048 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3471 3300703471 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1