Počet záznamů: 1  

Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND

  1. Údaje o názvuMarketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND [rukopis] / Tereza Mišaniová
    Osobní jméno Mišaniová, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis81 l., [11] l. příl. : grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Miroslav Barták
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * neziskové organizace
    Předmět.heslapříspěvková organizace marketingová situační analýza marketingová strategie public sector allowance organization marketing situational analysis marketing strategy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 061.2 * 334.012.46 * 347.191.11 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169048
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34713300703471sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.