Počet záznamů: 1  

Vliv reklamy na utváření hodnotového systému školní mládeže

  1. Údaje o názvuVliv reklamy na utváření hodnotového systému školní mládeže [rukopis] / Mirka Halamíčková
    Osobní jméno Halamíčková, Mirka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis60 l. : grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Ivana Kratochvílová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2012
    Dal.odpovědnost Kratochvílová, Ivana, 1962- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla mediální výchova a vzdělávání * děti a mládež * reklamní média
    Předmět.heslasystém hodnot Media Advertisement Children and young people Order of values Media Education
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT316.774:37.016 * 316.346.32-053.2 * 659.13/.16 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00163631
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 1083300700108sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.