Počet záznamů: 1
Genderové stereotypy v reklamních textech
Údaje o názvu Genderové stereotypy v reklamních textech / Olga Komárková Osobní jméno Komárková, Olga (autor) Vyd.údaje Praha : Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, 2006 Fyz.popis 214 s. : il. (převážně barev.) ; 21 cm ISBN 80-7308-148-2 (brož.) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace * reklamní texty * gender * advertising * communication in marketing * advertising copy * gender Forma, žánr monografie * monographs Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 658.8:316.77 * 659.131.2 * 316.66-055.1/.3 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 20190 3149297530 volný výběr M310 2006 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1