Počet záznamů: 1
Budování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát
Údaje o názvu Budování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát [rukopis] / Helena Machová Další variantní názvy Budování marketingové značky (brading) v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát (součástí práce je koncert) Osobní jméno Machová, Helena, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 58 l. : [7] l. příl. : il. Poznámky Ved. práce Luboš Hána Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2011 Dal.odpovědnost Hána, Luboš, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Olympic (hudební skupina) * Kabát (hudební skupina) Předmět.hesla popularizace hudby Předmět.hesla Kabát rock´n´roll hudební skupina rocková hudba bigbít Olympic Kabát rock´n´roll band rock music big beat Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 78 - Hudba MDT 78.05 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00117853 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 17599 3149957599 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1