Počet záznamů: 1  

Budování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát

  1. Údaje o názvuBudování marketingové značky v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát [rukopis] / Helena Machová
    Další variantní názvyBudování marketingové značky (brading) v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát (součástí práce je koncert)
    Osobní jméno Machová, Helena, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis58 l. : [7] l. příl. : il.
    PoznámkyVed. práce Luboš Hána
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2011
    Dal.odpovědnost Hána, Luboš, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Olympic (hudební skupina) * Kabát (hudební skupina)
    Předmět.hesla popularizace hudby
    Předmět.heslaKabát rock´n´roll hudební skupina rocková hudba bigbít Olympic Kabát rock´n´roll band rock music big beat
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt78 - Hudba
    MDT78.05 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00117853
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 175993149957599sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.