Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie Střední školy Pohoda, s. r. o

  1. S-BP 5141
    Lišková, Lucie, 1989-
    Marketingová strategie Střední školy Pohoda, s. r. o [rukopis] / Lucie Lišková. -- 2011. -- 51 l.,[14] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smloluva. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Střední školy Pohoda s. r. o. v Litoměřicích. Obsahuje návrhy na zlepšení strategického plánu a jeho realizační plán. Díky klesající demografické křivce má tato škola dlouhodobě nenaplněnou kapacitu. Cílem práce je proto získat co největší počet žáků a tuto kapacitu naplnit. Práce vychází z výzkumného šetření provedeného vlastními dotazníky a analýzou vnějšího a vnitřního okolí školy.. -- Abstrakt: The bachelor thesis is focusing on marketing strategy of secondary school Pohoda s. r. o. and including proposals for better strategic plan with its implementation plan. This school has unfulfilled capacity because demographic curve is still falling down. The goal of this bachelor thesis is get the most pupils and filling the capacity. It is made by results from my own research and by analysis of external and internal environment.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. analýza nákladů a přínosů. analýza. škola. plánování. reklama a propagace. demografický vývoj. strategie. SWOT. vnější a vnitřní prostředí. marketing. strategy. SWOT. analysis. external and internal environment. advertising. school. planning. demographic development. bakalářské práce
    314.116. 659.1. 005.51. 371. 657.478. 339.138. 658.8. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.