Počet záznamů: 1  

Reklama v denním tisku 30., 60. a 90. let 20. století

  1. Údaje o názvuReklama v denním tisku 30., 60. a 90. let 20. století [rukopis] / Martina Tatayová
    Osobní jméno Tatayová, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis95 l. : [18] l. příl. : il. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Ludmila Zimová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2010
    Dal.odpovědnost Zimová, Ludmila, 1953-2022 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla 20. století
    Předmět.hesla denní tisk - Česko - 20. stol. * reklama a propagace - Česko - 20. stol. * dějiny reklamy - Česko - 20. stol.
    Předmět.hesladruh reklamy historie reklamy funkce reklamy předmět reklamy masmédia jazykové prostředky gramatické prostředky slogan recipient kind of advertising history of advertising function of advertising advertising object lexical items grammatical items advertising slogan
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1(091) * 659.1 * (437.3) * 070"520.1" * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00072993
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 172053149957205sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.