Počet záznamů: 1  

Postoje žáků k televizní reklamě

  1. S-BP 4939
    Ledvinová, Lenka, 1984-
    Postoje žáků k televizní reklamě [rukopis] / Lenka Ledvinová. -- 2010. -- 45 l., [7] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je komparace postojů žáků k televizní reklamě. Bylo provedeno místní šetření v 5. a 9. ročnících základních škol v Mimoni a ve 4. ročníku Gymnázia v Mimoni, které zjišťovalo postoje žáků k televizní reklamě. Výsledky získané ze sebraných dat byly zpracovány a rozděleny do čtyř kapitol. V prvních třech jsou uvedeny výsledky každé věkové kategorie a v poslední kapitole je zpracována komparace postojů žáků všech tří věkových kategorií. Výsledky ukazují, že žáci rádi sledují televizi a že nejčastěji se s reklamou setkávají právě v ní. S rostoucím věkem žáků klesá obliba televizní reklamy a také její záměrná sledovanost jak uprostřed televizních pořadů, tak mezi nimi. Čím jsou žáci starší, tím větší manipulativní vliv televizní reklamě přisuzují a tím menší vliv TV reklamy připouští na své kupní chování. Výzkum je doplněn teoretickou částí, v níž jsou sepsány dosavadní poznatky z oblasti marketingové komunikace, reklamy a obecné a vývojové psychologie.. -- Abstrakt: The main aim of the Bachelor's paper is a comparison of the pupils' attitude to the television commercial. An inquiry which examined the pupils' attitude to the television commercial was made in fifth and eighth classes of the primary school in Mimoň and in the fourth class of the Grammar school in Mimoň. The results acquired from the received data were processed and divided into four chapters. The first three chapters introduce the results of each age category and in the last chapter the comparison of the pupils' attitudes of each age category is processed. The results show that pupils like watching television and it is where the commercial mostly can be found. With the increasing age of the pupils the popularity of the commercial decreases and also its intentional view both during television shows and between them. The older pupils are, the more they think the commercial have a manipulative influence and the less they allow the commercial influence their purchasing behaviour. To the research a theoretical part is added and contains actual findings of marketing communications, advertising and general and developmental psychology.
    Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    televizní reklama. žáci. marketingová komunikace. postoj. television commercial. attitude. pupil. bakalářské práce
    659.1:654.198. 373.3.011.3-052. 658.8:316.77. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.