Počet záznamů: 1  

Postavení marketingu v podmínkách globalizace

  1. S-DIP 653
    Sachňuk, Vladimír, 1983-
    Postavení marketingu v podmínkách globalizace [rukopis] / Vladimír Sachňuk. -- 2007. -- 92 l., 9 l. příl. : il., tabulky. -- Ved. práce Oldřich Jetmar. -- Lic smlouva. -- Abstrakt: V této práci se zabývám analýzou marketingu na mezinárodních trzích. Práce je rozdělena do dvou celků, které tvoří teoretická část a analýza marketingové strategie společnosti The Coca-Cola Company. Tuto analýzu provádím v kontextu teoretických poznatků z první části a navíc zde provádím analýzu postavení společnosti na trhu a situaci na vybraných světových trzích. Společnost The Coca-Cola Company má na světových i lokálních trzích nealkoholických nápojů výsadní postavení. Je největším producentem nealkoholických nápojů na světě, působí na trhu přes 100 let a značka Coca-Cola je nejhodnotnější značkou ve srovnání se světovými značkami. V práci se zabývám příčinami úspěchu této společnosti, a tyto jsou pak shrnuty v závěru. Z pohledu marketingu spatřuji jako nejvýraznější faktor napomáhající úspěchu této společnosti kvalitní positioning na mezinárodních trzích. V závěru se dotýkám důležitého trendu a faktoru, který je podstatný pro marketingovou strategii při vstupu na nové trhy a tím je rostoucí hodnota informace o produktu firmy a informačního kanálu se zákazníkem.. -- Abstrakt: My work consider analysis of marketing on global market. This work is divided to the two parts which consist of theoretical part and analysis of marketing strategy of The Coca-Cola Company. This analysis is made in connection to theoretical findings from first part and then there is analysis of position of company on market and situation on choosen world markets. The Coca-Cola Company has on both local and world non-alcoholic beverage markets its privileged position. This company is the biggest world producent of non-alcoholic beverage, on market is over 100 years and the brand Coca-Cola is the most valuable brand in comparison with brands all over the world. In this work I will try to find reasons of success of this company and I will give a summary of them in conclusion. From the point of view of marketing I can see the most expressive fator, that helped to succeed to this company, in effective positioning on global markets. In the conclusion I touch upon importatnt trend and factor, which is substantial for marketing strategy in entrance to new markets and it is growing value of information about product of the company and of communication channel with customer.
    Jetmar, Oldřich, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    globalizace. marketing. Marketing. globalizace. mezinárodní trhy. positioning. targeting. segmentace. Coca-Cola. . Marketing. globalization. international market. positioning. targeting. segmentation. Coca-Cola. PepsiCo. diplomové práce
    316.4. 339.1. 347.72

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.