Počet záznamů: 1  

Teorija reklamy i jeje novyje technologii v Rossii

  1. Údaje o názvuTeorija reklamy i jeje novyje technologii v Rossii / [rukopis] Miroslava Vintrlíková
    Osobní jméno Vintrlíková, Miroslava (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2004
    Fyz.popis69 l., [40] l. příl. : barev. il.
    PoznámkyVed. práce J. Celerová.
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2004
    Dal.odpovědnost Celerová, Jaroslava, 1955- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky. Oddělení slavistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní média * reklamní texty
    Předmět.hesla Rusko
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.131.2 * 659.13/.16 * 659.1 * (470+571)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.ruština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 123353149952335sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.