Počet záznamů: 1  

Profesionální design v reklamě

  1. Údaje o názvuProfesionální design v reklamě / Roger C. Parker
    Osobní jméno Parker, Roger C., 1943- (autor)
    Vyd.údajeBrno : SoftPress, c2000
    Fyz.popis304 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN80-902824-0-7 (váz.)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Nad názvem: Creative Professionals Press
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík
    OriginálLooking good in print
    Dal.odpovědnost Váňová, Tamara, 1954- (překladatel)
    Předmět.hesla počítačová typografie * desktop publishing * počítačová grafika * computer typography * desktop publishing * computer graphics
    Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc
    Konspekt004.9 - Speciální počítačové metody. Počítačová grafika
    MDT004.9:655.2 * 004.915 * 004.92 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-MK 5484212115252sklad DDoba výp. 31 dní
    Profesionální design v reklamě

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.