Počet záznamů: 1
Marketingové řízení malé firmy v období krize
Údaje o názvu Marketingové řízení malé firmy v období krize : [rukopis] Šárka Novotná Souběž.n. Marketing management of depressed small enterprise Osobní jméno Novotná, Šárka (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2006 Fyz.popis 53 l., 5 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Petr Brázda Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla krizový management * marketing * podnikání * podniky Předmět.hesla Česko Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice 005 - Management. Řízení 658 - Řízení a správa podniku MDT 005.93 * 334.012 * 658.11 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3165 4212121807 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1