Počet záznamů: 1  

Logopedická intervence u dětí v předškolním věku

  1. Údaje o názvuLogopedická intervence u dětí v předškolním věku / Eliška Kocíková
    Osobní jméno Kocíková, Eliška, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis97 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Ilona Pešatová. Oponent Barbora Lanková
    AbstraktBakalářská práce pojednává o logopedické intervenci u dětí v předškolním věku. Teoretická část je zaměřená na předškolní věk, vývoj dětské řeči, narušenou komunikační schopnost a edukaci dětí ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí. Praktická část obsahuje informace o výzkumném vzorku, použité metody a nástroje výzkumného šetření. Hlavní náplní praktické části je interpretace získaných dat z kvalitativního výzkumu, který byl zaměřen na pedagogy od předškolních dětí. Konkrétně se jednalo o pedagogy z přípravných tříd, mateřských škol nacházejících se v běžném sociálním prostředí a ve vyloučených lokalitách. Údaje jsou získány na základě dotazníkového šetření, ve kterém zjišťujeme informace o práci pedagogů, náplně činností v daných zařízeních a také spolupráci s rodiči. Vše se zaměřením na logopedickou intervenci. Práce má poskytnout poznatky o jednotlivých rozdílech v logopedické péči v daných zařízeních.
    The bachelor thesis deals with speech therapy intervention in preschool children. The theoretical part focuses on preschool age, child speech development, impaired communication skills and education of children from socio-culturally disadvantaged backgrounds. The practical part contains information about the research sample, methods and instruments used in the research investigation. The main focus of the practical part is the interpretation of the data obtained from the qualitative research, which was aimed at preschool teachers. Specifically, it concerned teachers from preparatory classes, kindergartens located in mainstream social environments and in excluded localities. The data were obtained on the basis of a questionnaire survey, in which information about the work of the teachers, the content of activities in the facilities, as well as cooperation with parents was collected. All with a focus on speech therapy intervention. The work is intended to provide insights into the individual differences in speech therapy care in the facilities.
    Dal.odpovědnost Pešatová, Ilona (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Lanková, Barbora (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra speciální a sociální pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla logopedická prevence * děti s vadami řeči * děti předškolního věku
    Předmět.hesla logopedie * předškolní věk * vady řeči * sociální vyloučení * intervence * speech therapy * preschool age * speech defects * social exclusion * education * intervention
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT376-056.264-021.67 * 316.344.6-056.264-053.2 * 316.346.32-053.4 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00188299
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 144053300714405sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.