Počet záznamů: 1  

Optimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem

  1. Údaje o názvuOptimalizace marketingových nástrojů sportovního klubu HC Slovan Ústí nad Labem / Vít Šťastný
    Osobní jméno Šťastný, Vít, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis55 listů: barevné ilustrace, grafy, schémata
    PoznámkyVedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Michaela Jánská
    AbstraktSportovní klub je nedílnou součástí veřejného života, jeho podstata má však vyšší cíl, než prosté generování zisku, naopak může svým příkladem zasahovat do života široké skupiny obyvatel. Právě na tento vliv se zaměřuje tato práce, kdy s pomocí dotazníkového šetření identifikuje klíčové prvky marketingových aktivit klubu v Ústí nad Labem a navrhne takové úpravy, aby z nich klub mohl efektivněji těžit. Sledováním sekundárních statistických dat a následným porovnáním zjistíme, jaký měly úpravy krátkodobý efekt na činnost klubu. Poznatky získané z dotazníkového šetření naznačují směr, kterým by se měl klub řídit a uspokojit tak zájem veřejnosti a fanoušků. Spokojená veřejnost pak tvoří základnu pro další aktivity klubu a láká nové sponzory, tj. efektivně rozšiřuje možnosti klubu.
    Sport organization is part of public life, but it's spirit is beyond the simple target of increasing the profit. The sport community may influence many citizens. This influence is examined in this thesis, where my findings will help to local hockey club to maintain or even better extend it's reach to more potencial fans or customers. Satisfied public will create a base for future development of the sport activities in the city of Ústí nad Labem.
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Jánská, Michaela (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla sportovní marketing * sportovní kluby
    Předmět.hesla marketingový mix * marketingová strategie * management sportu * SWOT analýza * marketing mix * marketing strategies * sports management * SWOT analysis
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    MDT796.062:658.8 * 796/799:061 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176933
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 100063300710006sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.