Počet záznamů: 1
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Údaje o názvu Marketingová strategie ubytovacího zařízení / Jana Sládková Osobní jméno Sládková, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 52 listů : grafy, mapy, schémata + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská Abstrakt Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti zlepšení v oblasti marketingových strategií. The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy areas were given based on marketing analysis and questionnaire surveys. Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * služby cestovního ruchu * ubytovací zařízení Předmět.hesla marketingový mix * SWOT analýza * marketing mix * marketing of services * service sector * accommodation * SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 338.488 * 640.41/.42 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175713 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 6707 3300706707 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1