Počet záznamů: 1  

Rethinking teacher supervision and evaluation

  1. Údaje o názvuRethinking teacher supervision and evaluation : how to work smart, build collaboration, and close the achievement gap / Kim Marshall
    Osobní jméno Marshall, Kim (autor)
    Údaje o vydání2nd ed.
    Vyd.údajeSan Francisco, Jossey-Bass, c2013
    Fyz.popisviii, 232 s. : il.
    ISBN978-1-118-33672-4 (brož.)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla učitelé * hodnocení pracovníků * supervize * další vzdělávání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT377.4/.8 * 371.711 * 005.962.131 * 37.011.3-051 * (035)
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 96153300015123FY - Králík Mgr.pouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.