Počet záznamů: 1
Marketing leteckých společností
Údaje o názvu Marketing leteckých společností [rukopis] / Michal Chaloupka Osobní jméno Chaloupka, Michal, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2012 Fyz.popis 57 l., [7] l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2012 Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla letecké společnosti * marketing * marketingová komunikace Předmět.hesla České aerolinie marketing služeb zákazník nákupní rozhodovací proces faktory ovlivňující nákupní chování Czech Airlines airlines marketing services marketing customer purchase decision making process factors influencing consumer behaviour Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 656.7:334.72 * 658.8:316.77 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159229 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5655 4212134568 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1