Počet záznamů: 1  

The multichannel challenge

  1. S-SE 3504
    Wilson, Hugh, 1962-
    The multichannel challenge : integrating customer experiences for profit / Hugh Wilson, Rod Street and Lindsay Bruce. -- 1st ed. -- Amsterdam : Elsevier ; Oxford : Butterworth-Heinemann, c2008. -- xxii, 218 s. : il. ; 25 cm. -- Obsahuje: Takže co je vícekanálový? - Pt. 1. případě vícekanálové - 1. Význam kanálů - 2. Tvorba vícekanálový zdroj konkurenční výhody - 3. Vícekanálové diagnostické - Pt. 2. Rozvoj vícekanálové strategie - 4. Definování pravého kanálu kombinace nabídnout - 5. Integrace vícekanálové návrh - 6. Stavební pouzdro pro změnu - Pt. 3. Tvorba vícekanálové práce v praxi - 7. Organizování úspěšného zavedení změn - 8. Sledování a měření efektivnosti - 9. Podpora zákazníkům využívat kanály efektivně. -- ISBN : 978-0-7506-8711-9 (brož.) ISBN (chybné) 0750687118.
    Street, Rod. Bruce, Lindsay
    marketing. řízení vztahů se zákazníky. organizace podniku. Marketing channels.. Customer services.. Organizational effectiveness. monografie
    005.72. 005.346. 339.138. 658.8. (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.