Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Tivall pro český trh

  1. S-BP 4708
    Pražáková, Šárka, 1986-
    Marketingová strategie společnosti Tivall pro český trh [rukopis] / Šárka Pražáková. -- 2010. -- 59 l., [2] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce, které jsem navrhla sama, je vytvoření marketingové strategie společnosti Tivall pro český trh. Český trh jsem vybrala proto, že tato společnost i přesto, že má na území České republiky vlastní výrobní závod, tento trh svými výrobky nezásobuje. Má práce obsahuje čtyři hlavní části, které jsou rozděleny do příslušných subkapitol. V první části představuji marketingovou strategii v teoretické rovině, v druhé části jsou uvedeny analýzy, které by měly být provedeny před vstupem na trh. Tyto dvě kapitoly jsou pouze teoretické. Třetí kapitola, která je v mé práci stěžejní, je rozdělena do několika částí. Představuji zde společnost Tivall, dále zde provedu analýzu českého trhu a stanovím samotnou marketingovou strategii, tzn., že určím cílové skupiny zákazníků a navrhnu výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační strategii. Čtvrtá kapitola je zhodnocením navržené marketingové strategie. Při sestavování marketingové strategie jsem dospěla k závěru, že český trh je vhodným prostředím pro uvedení našich výrobků.. -- Abstrakt: Topic of my bachelor thesis which I chose by myself is creation of marketing strategy of Tivall Company for the Czech market. The reason for choosing the Czech market was the fact that this company in spite of having its own plant in the Czech Republic does not offer its products in this market. My thesis is divided into 4 main parts, each part has its relevant parts. In the first part I introduce theory of marketing strategy, in the second part I present analysis that should be done before entering the market. These two parts are just theoretical. The third part is the main part in the theses and is divided into a few parts. I introduce here Tivall company do the analysis of Czech market and try to recommend marketing strategy, that means that I define product, price, distribution a communication strategy. The goal of the fourth part is assessment of strategy I created. In conclusion I would say that Czech market has good environment for offering our products.
    Nigrinová, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketing. trhy. výrobky. Česko. strategie. Tivall. analýza. český trh. cena. distribuce. komunikace. marketing. strategy. Tivall. analysis. czech market. product. price. distribution. communication. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 339.13. 658.62. (437.3). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.