Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem

  1. S-BP 4651
    Kozáková, Lucie, 1988-
    Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem [rukopis] / Lucie Kozáková. -- 2010. -- 47 l., 5 l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce na téma Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem je prozkoumat stávající situaci podniku, jeho marketingovou strategii a zhodnotit její vhodnost. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu, průmyslovém trhu a tvorbě marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace a stávající marketingové strategie Mondi Štětí a její hodnocení.. -- Abstrakt: The aim of the thesis The Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market is to examine the current situation of the company, its marketing strategy and appraise usability. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing, commodity market and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation and current marketing strategy of the company Mondi Steti and its appreciation.
    Jírová, Hana, 1938-2023. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    marketing. strategický management. papírenský průmysl. Průmyslový trh. budování vztahů se zákazníky. situační analalýza. marketingové strategie. Commodity paper. customer relationship management. strategic management. analysis of the current situation. marketing strategies. bakalářské práce
    339.138. 658.8. 005.21. 676.2.02. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.