Počet záznamů: 1
Kupní chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují
Údaje o názvu Kupní chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují [rukopis] = Purchasing behaviour of consumers and factors influencing it / Pavla Urbanová Souběž.n. Purchasing behaviour of consumers and factors influencing it Osobní jméno Urbanová, Pavla, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 52 l., [7] l. příl. : il. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla spotřebitelé * nákup * reklama a propagace * prodej * služby * hypermarkety * supermarkety Předmět.hesla zákazníci řetězec strategie ankety hypermarket supermarket customers purchase chain promotion sales services strategies surveys advertising hypermarket supermarket Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 339.372.5 * 339.378.2 * 711.552.1 * 338.46 * 658.8 * 339.187 * 659.1 * 658.7 * 366-05 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068654 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4388 4212129840 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1