Počet záznamů: 1  

Podniková kultura ve společnosti Metrostav a.s

  1. Údaje o názvuPodniková kultura ve společnosti Metrostav a.s. [rukopis] = Corporate culture in the company Metrostav a.s. / Jana Zajícová
    Souběž.n.Corporate culture in the company Metrostav a.s.
    Osobní jméno Zajícová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis56 l., [6] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktVe své bakalářské práci "Podniková kultura ve společnosti Metrostav a.s." se zabývám problematikou podnikové kultury. Podniková kultura tvoří jednotu společných hodnotových představ, norem a vzorců jednání a navenek se projevuje jako forma společenského styku mezi spolupracovníky. V jednotlivých kapitolách se zabývám pojmem "podniková kultura", dále pak prvky organizační kultury, strukturou v organizacích a jejími typy, obsahem a silou organizační kultury, či hlavními vlivy, působící na podnikovou kulturu. V kapitole o firemní identitě popisuji především prvky, které spadají do firemní identity a jak jsou pro podnikovou kulturu důležité. V praktické části se zabývám především základními hodnotami a zásadami společnosti Metrostav a.s. a tím, jaké vlivy působí především na zaměstnance společnosti a jak je ovlivňují. Pro zjištění, zda ve společnosti vládne silná či slabá podniková kultura, jsem využila dotazníkového šetření, kterým jsem oslovila zaměstnance společnosti Metrostav a.s.
    My thesis called "Corporate culture in the company Metrostav a.s." focuses on corporate culture problems. Corporate culture constitutes the unity of common values, ideas, norms and patterns of negotiation which is outwardly manifested as a form of social contact among colleagues. Each chapter deals with the concept of "corporate culture" as well as with elements of organizational culture and structure and their types, the contents of organizational culture and its power, and the main influences affecting the corporate culture. The chapter on corporate identity describes specific elements that fall within the term of the corporate identity and also the ways in which these elements affect the corporate culture in the company Metrostav. The practical part of the thesis mainly focuses on the fundamental values and principles of Metrostav a.s. trying to work out what influences affect the Metrostav employees and the ways by which these influences affect them. For determination of whether there is a strong or a weak corporate culture in Metrostav a.s. I used the questionnaire survey which I addressed to Metrostav employees.
    Dal.odpovědnost Vrbková, Barbora (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla kultura organizace * identita organizace
    Předmět.hesla prvky podnikové kultury * obsah a síla organizační kultury * vlivy síly kultury * corporate culture * elements of organizational culture * contens and power of organizational culture * influences of corporational power * corporate identity
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.336 * 005.73 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069841
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 43014212129747sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.