Počet záznamů: 1  

Marketingová analýza ve zvoleném podniku

  1. Údaje o názvuMarketingová analýza ve zvoleném podniku [rukopis] = Marketing analyse in selected company / Karel Lipmann
    Souběž.n.Marketing analyse in selected company
    Osobní jméno Lipmann, Karel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis50 l., [6] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce se zabývá problematikou bydlení v bytovém družstvu, které byty pronajímá třetím osobám. Cílem práce je analyzovat a vhodně ovlivnit zvolenými metodami působení bytového družstva na trhu bytů, jedná se zejména o vztahy mezi nájemci a pronajímatelem. První část práce objasňuje vývoj nájemného od roku 1918 a problémy s ním související. Dále se zaobírá tématem aktuálního nájemného, vysvětluje pojem nájemné a seznamuje s druhy nájemného, které na trhu bytů existují. Druhá část je zaměřena již na konkrétní právní subjekt, bytové družstvo CASA, a jeho fungování na trhu bytů a detailně přibližuje aktuální problematiku, se kterou se družstvo potýká. Závěr analyzuje problémy, které se vyskytují v bytovém družstvu CASA a obsahuje doporučení, jak dané problémy odstranit.
    Bachelor thesis deals with problematic of housing in housing co-operative which further leases its flats to third parties. Goal of this thesis is to analyze and properly influence with defined methods operation of housing co-operative on the flat market. It solves mainly relations between tenants and landlord. First part of thesis explains development of rental market from 1918 and problems which relate to it. Further it analyzes subject of actual rent levels, explains rent level subject and explains different rent contracts which exist on the market. Second part is aiming on concrete legal subject, housing co-operative BD CASA and its operation on the market of flats and in detail zoom actual problematic which housing co-operative has to face. Conclusion analyzes problems which appear in housing co-operative BD CASA and includes recommendations how to solve concrete problems.
    Dal.odpovědnost Werner, Rudolf (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * bytová družstva * nájem bytů
    Předmět.hesla vývoj nájemného * nájemné * marketingové prostředí * družstvo * making of rental * rental * cooperative * marketing environment
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT347.453.3 * 334.736 * 347.726 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00030574
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 40344212128874sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.