Počet záznamů: 1  

Hostilita u dětí v kontextu výchovného vedení

  1. S-BP 3901
    Hudcová, Ivana, 1985-
    Hostilita u dětí v kontextu výchovného vedení [rukopis] = Hostility of children in the context of the educational guiding / Ivana Hudcová. -- 2008. -- 47 l., 8 l. příl. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem týkající se hostilního chování dětí 6. - 9. tříd, které je dáno do kontextu výchovného prostředí, ve kterém jednotlivé děti momentálně vyrůstají. Práce se konkrétně zaměřuje na zjištění možného rozdílu v míře agresivního, popř. afiliantního chování u dětí, které vyrůstají v rodinách, či v prostředí dětského domova. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První z nich tvoří teoretické ukotvení týkající se dané problematiky, které osvětluje teoretické koncepty práce. Následuje praktická část, která obsahuje popis zkoumaného vzorku, výzkumné strategie a techniky sběru dat, pomocí nichž jsem ověřovala cíl této studie. V závěru jsou ověřeny hypotézy, prezentovány výsledky výzkumu a diskuse nad problematikou. Z výsledků práce vyplynulo, že se objevují pouze drobné rozdíly ve výskytu agresivního i afiliantního chování v interpersonálním kontaktu mezi jednotlivými skupinami oslovených žáků.. -- Abstrakt: The thesis deals the matter concerning the hostile behaviour of children (pupils of the 6.th - 9.th class) that is put into a context of the educational background in which the single children grow up at present. My thesis concentrates concretely on the detection of the possible difference in the measure of the aggressive, or eventually affectionate behaviour of the children who grow up either in families or in the children's home. The work is divided into two basic parts. The first part has a theoretic character concerning the given issue that throws light on the theoretic drafts of the work. The second one that succeeds is the practical part which involves the description of the surveyed sample, exploratory strategies and the data acquisition technics by means of which I checked the aim of this studies. At the close of the work the hypotheses are verified, the results of the research and the discussion on the problems are presented. The results of the thesis may show that there are only little differences in the occurence of the aggressive and even affectionate behaviour within the interpersonal contact among the single groups of the addressed pupils.
    Karchňák, Radek. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce
    nepřátelství. dětská agresivita. deprivované děti. výchovné prostředí. dětský domov. rodina. interpersonální kontakt. aggression. hostility. educational background. children{\crq}s home. family. interpersonal contact. bakalářské práce
    364.612-053.2. 616.89-008.444.9-053.2. 316.346.32-053.2. 177.8

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.