Počet záznamů: 1  

Analýza vztahů se zákazníky v oblasti finančních nebankovních služeb

  1. Údaje o názvuAnalýza vztahů se zákazníky v oblasti finančních nebankovních služeb [rukopis] / Jitka Břečková
    Osobní jméno Břečková, Jitka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis49 l., 1 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva.
    AbstraktCílem této práce s názvem "Analýza vztahů se zákazníky v oblasti finančních nebankovních služeb" je zjistit, jakým způsobem vybraná leasingová společnost uspokojuje požadavky zákazníků. Aby bylo možné efektivně provést analýzu spokojenosti zákazníků v nebankovních finančních službách, kterou se zabývá druhá kapitola, a smysluplně vyhodnotit získané výsledky této analýzy, je první kapitola věnována teoreticko-metodologickým východiskům. V úvodu první kapitoly je čtenář seznámen se specifiky marketingu služeb. Důraz je zde kladen zejména na rozšíření klasického marketingového mixu o další prvky, kterými jsou: služba zákazníkovi, procesy a lidské zdroje. V podkapitolách, které následují, je čtenáři více přiblížen význam těchto třech prvků v kontextu poskytování služeb zákazníkům vybranou leasingovou společností. Závěrečné části této kapitoly seznamují s úskalími, se kterými je spojeno hodnocení služeb i samotné měření jejich kvality. Obsahem druhé kapitoly je příprava spojená s realizací vlastního šetření a současně shrnutí získaných výsledků provedeného šetření. Provedená analýza spokojenosti stálých zákazníků v nebankovních finančních službách dokládá nadprůměrně vysokou míru spokojenosti u všech sledovaných aspektů ovlivňujících kvalitu poskytovaných služeb. Tento závěr tak potvrzuje klíčové východisko této práce. Dlouhodobé vztahy se zákazníkem vedou k posílení osobního vztahu a k větší spokojenosti zákazníka, která je garancí neomezených možností leasingové společnosti na trhu.
    The aim of this graduation thesis named "Analysis of customer´s relationships in the sphere of financial non-banking services" is to find out, by which means selected leasing company satisfies the needs and requirements of its customers. In order to execute effective analysis of customer's satisfaction in non-banking financial services in chapter two, the theoretical-methodological conclusions have to be introduced in the chapter one at first. In the introduction of the 1st chapter the specifics of marketing services are being introduced. The emphasis is given mainly to the extension of the classic marketing mix by more elements, such as customer service, processes and human resources. In the subchapters, which follow a closer view on those three basic elements is intermediated to the reader - always in connection to the services provided by a selected leasing company. Closing parts of this chapter deal with difficulties connected to evaluation of services themselves and the measurement of quality. The 2nd chapter describes preparation connected to the realization of market investigation itself on one hand and on the other resume of the gained results. Executed survey disclosed extraordinary satisfaction of the regular loyal customer of non-banking financial services with all monitored aspects having influence on service quality. This conclusion confirmed the key outcome of this graduation thesis: long-time relationship with customer strengthens personal commitment and leads to higher level of satisfaction, which is key factor of nearly unlimited opportunities of a leasing company on the free market.
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla obchodní společnosti - Česko * řízení vztahů se zákazníky
    Předmět.hesla marketing služeb * marketing vztahů * žebříček loajality * základní činnosti * analýza hodnotového řetězce * kontakt se zákazníkem * úvěrové hodnocení * realizace obchodního případu * správa a monitoring * kategorizační schéma zaměstnanců * interní marketing * funkční kvalita * model kvality služeb * kvalitativní metoda šetření * service marketing * relationship marketing * loylty ladder * crucial activities * value chain analysis * contact with customer * credit evaluation * realization of business transaction * administrations and monitoring * classification chart of employees * in-house marketing * functional quality * service-quality model * qualitative method of investigation
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT(437.3) * 347.72 * 005.346 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008729
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 34534212125358sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.