Počet záznamů: 1  

Slovník marketingu

  1. Údaje o názvuSlovník marketingu / Mark N. Clemente ; [překlad Vilém Jungmann, Libuše Mohelská]
    Osobní jméno Clemente, Mark N. (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2004
    Fyz.popisv, 378 s.
    ISBN80-251-0228-9
    PoznámkyObsahuje rejstřík. Přeloženo z angličtiny.. Další názvová informace z obálky: Klíčové pojmy a termíny : marketing a management, reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing, průzkum trhu, prodej.
    OriginálMarketing glossary
    Dal.odpovědnost Jungmann, Vilém (překladatel)
    Mohelská, Libuše, 1974- (překladatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr encyklopedie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT339.1 * 658.6 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 175663149263745volný výběr P710 2004prezenční výpůjčka v knihovně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.