Počet záznamů: 1  

Benchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky

  1. Údaje o názvuBenchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky / [rukopis] [Božena Pillerová]
    Osobní jméno Pillerová, Božena (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1998
    Fyz.popis48 listů
    PoznámkyVed. práce Pavel Pešek
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 1998
    Dal.odpovědnost Pešek, Pavel, 1944- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra technické výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT339.138
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 91553149949155sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.