Počet záznamů: 1
Benchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky
Údaje o názvu Benchmarking, součást marketingové strategie firmy, zaměřená na sledování konkurence a porovnávání nejvyšší úrovně ve světě s vlastními výsledky / [rukopis] [Božena Pillerová] Osobní jméno Pillerová, Božena (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1998 Fyz.popis 48 listů Poznámky Ved. práce Pavel Pešek Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 1998 Dal.odpovědnost Pešek, Pavel, 1944- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra technické výchovy (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing Forma, žánr diplomové práce MDT 339.138 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 9155 3149949155 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1