Počet záznamů: 1  

Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením

  1. DA 13166
    Coubalová, Simona, 1999-
    Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením / Simona Coubalová. -- 2021. -- 63 listů : grafy. -- Vedoucí práce Renata Šikulová. -- Oponent Barbora Lanková. -- Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením" má za cíl zjistit, jak rodiče pracují se svými dětmi, které jsou mentálně postižené, z hlediska intervence narušené komunikační schopnosti. Dílčími cíli je zjistit, kolik času věnují rodiče rozvoji řeči v závislosti na vzdělání rodičů, kde rodiče hledají inspiraci a v neposlední řadě jaký mají pohled na logopedickou péči. Teoretická část čerpá z odborné literatury, zaměřuje se na rodinu mentálně postiženého dítěte a na narušenou komunikační schopnost. Praktickou část tvoří výzkumné šetření, které je zaměřeno na čtyři základní kategorie, které byly definovány pomocí cílů práce. Výzkumné šetření je provedeno metodou dotazníkového šetření.. -- Abstrakt: The bachelor's thesis on "Methods and means of intervention of impaired communication skills in the family environment for children with mental disabilities" aims to determine how parents work with children who are mentally disabled, in terms of intervention impair communication skills. The partial goal is to determine how much time parents spend on speech development depending on their parents' education, where parents look for inspiration and, last but not least, their views on speech therapy care. The theoretical part draws on the literature, focuses on the family of a mentally handicapped child and impairs communication skills. The practical part consists of a research survey, which is focused on four basic categories, which were defined using the objectives of the work. The research survey is carried out by the method of a questionnaire survey.
    Šikulová, Renata, 1963-. Lanková, Barbora, 1994-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    speciální pedagogika. komunikační dovednosti. děti s mentálním postižením. dítě. rodina. rodinné prostředí. logopedická intervence. narušená komunikační schopnost. child. family. family environment. mental disability. speech therapy. disturbed communication ability. bakalářské práce
    376. 316.77:81'42. 316.344.6-056.36-053.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.