Počet záznamů: 1  

Zkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye tracking

  1. Údaje o názvuZkvalitnění marketingové kampaně pomocí technologie eye tracking / Jana Zekuciová
    Osobní jméno Zekuciová, Jana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2021
    Fyz.popis67 stran : barevné ilustrace, schémata
    PoznámkyOponent Marek Vokoun. Vedoucí práce Julius Janáček
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2021
    Dal.odpovědnost Vokoun, Marek (oponent)
    Janáček, Julius (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * sledování pohybu očí * přírodní léčiva
    Předmět.hesla Ústí nad Labem (Česko)
    Předmět.heslaeye tracking marketink tepelné mapy plakát heat maps poster
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 612.846:53.08 * 615.32 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00186556
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 132353300713235sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.