Počet záznamů: 1  

Teorie, management a marketing služeb

  1. Info** Objednaný dokument **
    Údaje o názvuTeorie, management a marketing služeb / Marie Hesková
    Osobní jméno Hesková, Marie, 1948- (autor)
    Údaje o vydání2., přeprac. a dopl. vyd.
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015
    Fyz.popis182 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-87472-80-4 (brož.)
    EdiceVysokoškolská učebnice
    Edice/vedl.záhl.Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií
    Předmět.hesla služby * ekonomika služeb * management * marketing * service industries * economics of services * management * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT338.46 * 005 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    Teorie, management a marketing služeb

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.