Počet záznamů: 1  

Problematika kázně z pohledu pedagoga 2. stupně základní školy praktické

  1. Údaje o názvuProblematika kázně z pohledu pedagoga 2. stupně základní školy praktické / Adéla Novotná
    Osobní jméno Novotná, Adéla, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis69 listů : grafy
    PoznámkyVedoucí práce Arnošt Smolík. Oponent Jan Hábl
    AbstraktBakalářská práce je zaměřena na problematiku kázně z pohledu učitele 2. stupně základní školy praktické s cílem zmapovat nejčastější projevy nekázně, řešení kázeňských problémů a také metody a strategie k udržení kázně. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy a to především význam školy pro formování jedince, kázeň, nekázeň a její projevy ve školním prostředí, metody a strategie k předcházení problémovému chování, otázka odměn a trestů. Dále pak pedagogickou a sociální interakcí, komunikací a třídním klimatem. Empirická část se nejprve věnuje charakteristice smíšeného výzkumu, kde jsou uvedeny použité metody, cíl práce a samotný výzkum. Výzkum byl realizován za pomocí dvou metod a to dotazníku, který sloužil jako před výzkum a strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami, který je hlavní součástí výzkumu. Dále je uváděna analýza a výsledky šetření zmapování projevů nekázně, metod a strategií pedagogů při udržení kázně a řešení problémových situací.
    Bachelor thesis is focused on problematic of discipline from the perspective of a teacher 2nd grade practical elementary school with the target to chart the most common manifestations of lack of discipline, dealing with disciplinary problems and the methods and strategies to maintain discipline. The theoretical part defines basic terms and especially the importance of school for the formation of individual person, lack of discipline and its manifestations in the school environment, methods and strategies for preventing problem behavior, the question mark of rewards and punishments. Furthermore, educational and social interaction, communication and classroom climate. The empirical part of the thesis is focused of the characteristics of combined research as the beginning, which lists the methods used there, the aim of the work and the research itself. The research was conducted using two methods and a questionnaire that served as a front research and structured interviews with open questions, which is a major part of the research. It is also reported the results of the analysis and mapping survey manifestations of indiscipline, methods and strategies of teachers in maintaining discipline and problem solving.
    Dal.odpovědnost Smolík, Arnošt (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Hábl, Jan, 1975- (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla školní kázeň * základní školy praktické
    Předmět.hesla nekázeň * chování žáka * výchova * pedagogická komunikace * odměny * sankce * discipline * indiscipline * student´s behavior * education * elementary practical school * educational * comunication * rewards * penalties
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT37.091.5 * 371.5 * 373.3-056.36 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00175817
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 75703300707570sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.