Počet záznamů: 1
Marketingová strategie pobočky Alza.cz, Mělník
Údaje o názvu Marketingová strategie pobočky Alza.cz, Mělník [rukopis] / Lucie Lišková Osobní jméno Lišková, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 67 l., [6] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Čeněk Celer Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing strategie SWOT analýza vnější i vnitřní prostředí propagace plánování konkurence průzkum trhu e-shop elektronika marketing strategy SWOT analysis external and internal environment advertising planning competition market research e-shop electronics Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166129 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 2288 3300702288 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1