Počet záznamů: 1  

Hudba jako marketingový nástroj v reklamě

  1. Údaje o názvuHudba jako marketingový nástroj v reklamě [rukopis] / Radim Kolář
    Osobní jméno Kolář, Radim, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis36 l. : barev. il., tabulky
    PoznámkyVed. práce Gabriela Wingender
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2013
    Dal.odpovědnost Wingender, Gabriela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla hudba * rozhlasová reklama
    Předmět.heslahudba v reklamě vliv hudby rozhlasové vysílání radiový spot Promotion music in advertising influence of music radio broadcast spot of radio broadcast
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt78 - Hudba
    MDT78 * 659.14:654.195.6 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00153835
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 5853300700585sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.