Počet záznamů: 1  

Charakteristické jazykové prostředky v reklamních textech

  1. Údaje o názvuCharakteristické jazykové prostředky v reklamních textech [rukopis] / Dmitry Marenkov
    Další variantní názvyCharakteristické jazykové prostředky reklamních textů
    Osobní jméno Marenkov, Dmitry, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis42 l. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Jan Horálek. Volná příloha (brožura) nedodána
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2012
    Dal.odpovědnost Horálek, Jan, 1947- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaReklama reklamní text reklamní jazykové prostředky rysy reklamního textu Advertisement advertising text advertising language devices characteristic features of an advertising text
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00129113
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 188573149958857sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.