Počet záznamů: 1  

Tvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, státní podnik - závod Terezín

  1. S-BP 5570
    Brotánková, Iveta, 1990-
    Tvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, státní podnik - závod Terezín [rukopis] / Iveta Brotánková. -- 2012. -- 54 l., [5] l. příl. : il., mapy. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Téma mé bakalářské práce je tvorba marketingové strategie ve firmě Povodí Ohře, s. p. - závod Terezín. Cílem této práce je navrhnout efektivní marketingovou strategii ve firmě Povodí Ohře, s. p. ? závod Terezín. V teoretické části práce se zpočátku zabývám teoretickým vymezení pojmů strategie, strategický marketing a státní podnik. Dále se seznámíme s teoretickou problematikou marketingového mixu, marketingových strategií a SWOT analýzou. V praktické části práce jsem nejdříve provedla představení podniku, jeho cíle a činnosti. Jsou zde aplikovány poznatky získané z teoretické části práce. Dále následuje oblast, ve které jsem provedla dotazníkové šetření a SWOT analýzu. Posledním úsekem praktické části je navržení marketingové strategie pro firmu Povodí Ohře, s. p. ? závod Terezín. Návrh probíhá na základě výsledků z dotazníkového šetření a SWOT analýzy.. -- Abstrakt: The topic of my Bachelor work is creating the marketing strategy in company Povodí Ohře, s. p. ? Terezín plant. The aim of this work is to propose an effective marketing strategy in company Povodí Ohře, s. p. ? Terezín plant. The theoretical part is initially dealing with the theoretical definitions of the terms strategy, strategic marketing and public enterprise. Next, we introduce the theoretical problems of the marketing mix, marketing strategies and SWOT analysis. In the practical part I first conducted Introduction of the business, its objectives and activities. The knowledge gained from the theoretical part is applied there. This is followed by the part of the work in which I carried out questionnaire investigation and SWOT analysis. The last section of the practical part is proposing a marketing strategy for the company Povodí Ohře, s. p. ? Terezín plant. The proposal is based on the results of the survey and SWOT analysis.
    Ryšánková, Štěpánka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    analýza. státní podniky. marketingový výzkum. marketingová strategie. efektivní. marketing strategy. effective. analysis. public enterprice. bakalářské práce
    334.724.6. 658.8:005.52. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.