Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o [rukopis] / Kateřina Stará
    Další variantní názvyANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU SPOLEČNOSTI KONE INDUSTRIAL S. R. O
    Osobní jméno Stará, Kateřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2012
    Fyz.popis66 l. : il., grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktPředmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro prodej výtahových dveří a kabin. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách mezinárodního podniku koncernu KONE. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování analýz a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a navržena varianta nového mixu podle předpokladu budoucího vývoje.
    The aim of bacalor´s thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for selling of lift´s cabins and doors. This thesis is worked out in conditions of international company KONE´ s concern. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation particular methods used for analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix so called 4 Ps (Product, Price, Place, Promotion). In the second practical part, there is described the company which is mentioned above, as well as, there is analyzed present structure of its marketing mix and there are laid out variation of new mix according to future development conditions.
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * ceny * reklama a propagace
    Předmět.hesla marketingový mix * marketing * marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 338.5 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159280
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 55674212134471sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.