Počet záznamů: 1  

Marketing prodeje notebooků v České republice

  1. Údaje o názvuMarketing prodeje notebooků v České republice [rukopis] / Lucie Králová
    Osobní jméno Králová, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis52 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktPředmětem předkládané práce je marketing prodeje notebooků v České republice. Cílem práce je analýza a srovnání marketingových strategií vybraných výrobců na českém trhu a jejich účinnost ve vztahu k cílové skupině vysokoškolských studentů. Konkrétně je práce orientována na studenty FSE v Ústí n/L. V teoretické části této práce je zdráceným uceleným pzůsobem popsána oblast marketingu a marketingových strategií. Následující praktická část je věnována samotné analýze, ve které porovnávám marketingové strategie vybraných společností a také dotazníkovému šetření, které obsahuje popis a vyhodnocení sestavených dotazníků.
    The subject of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of laptop brands in tho Czech market. The goals are to analyze and compare the marketing strategies of the selected producers in the Czech market with the special focus on the group of university students. For the purposes of the work the students of FSE UJEP were taking into the consideration. In the theoretical overview the work takes attention to the defining the marketing and marketing strategy subsequently the work deals with the concrete marketing strategy analysis of selected companies and also questionnaire survey including evaluation of the results.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * prodej * segmentace trhu * trhy * marketingová komunikace * přímý prodej
    Předmět.hesla Česko * Ústí nad Labem (Česko)
    Předmět.hesla marketingová strategie * marketingový mix * mezinárodní marketing * marketing * marketing strategy * marketing mix * promotion * international marketing * direct sale
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * 339.187 * 339.138.017 * 339.13 * 658.8:316.77 * 339.187.42 * (437.3) * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105016
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46974212131580sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.