Počet záznamů: 1
Marketing obchodní firmy
Údaje o názvu Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová Osobní jméno Zamazalová, Marcela (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 232 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) Edice Manažer. Marketing Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Abstrakt V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Předmět.hesla obchodní podniky * marketingový management * trading companies * marketing management Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 334.711 * 658.8:005 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3451 4212131110 volný výběr P711 2009 Doba výp. 31 dní S-SE 3451 b 4212131112 volný výběr P711 2009 prezenční výpůjčka v knihovně S-SE 3451 c 3300011288 volný výběr P711 2009 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1